середу, 7 грудня 2016 р.

Галина Сохань Бог, інклюзія, освіта – основні меседжі круглого столу в Українському католицькому університеті

   7 грудня 2016 року за ініціативи Інституту екуменічних студій УКУ був проведений круглий стіл, присвячений інклюзивній освіті крізь призму бачення християнського вчення. Доповідачами були гості з Німеччини – науковці Інституту євангелічного богослов'я Вюрцбурзького університету: д-р. Ілона Норд, директор Інституту євангелічного богослов'я («Інклюзія як тема практичного богослов’я/релігійної освіти») та Клас Гуіцінг – доктор Інституту євангелічного богослов'я («Короткий візит до богословського Діснейленду»). Під час виступів та дискусій було обговорено роль богослов’я в інклюзивній освіті (на прикладі Німеччини), місце Бога в сучасній християнській педагогіці та особливості так званого богословського  Діснейленду. Також учасники круглого столу окреслили шляхи подальшої співпраці у сфері інклюзивної освіти та християнської педагогіки. Дискусії, цікаві аргументи, доброзичлива атмосфера та світлини на згадку сприяли налагодженню дружніх та професійних відносин серед науковців України та Німеччини.


Немає коментарів:

Дописати коментар