пʼятницю, 2 вересня 2022 р.

Галина Сохань. Серпнева зустріч із педагогами ліцею "Софія", що на Київщині

 Останні серпневі дні у Києві були для мене просто неймовірні. Я не стримувала сліз, коли потягом проїжджала повз Бородянку, Бучу, Ірпінь – це, знаєте, як відчуття оголеної рани. А коли приїхала в Київ, була вражена гостинністю і теплотою зустрічі з директором ліцею «Софія» Аллою Кухарчук і педагогічними працівниками цього освітнього закладу в Софіївській Борщагівці. Ми говорили про особисте і професійне, про радісне і сумне, ділилися планами та ідеями. Презентували програму з основ християнської етики, обговорили проблеми і досягнення у сфері предметів морального спрямування, а що головне – ділилися досвідом, який для мене став ну дуже новим і дуже важливим, а також окреслили нашу співпрацю. Я рада цьому, бо побачила нові освітні підходи. З особливим відчуттям вдячності попрощалася з уже новими друзями, які стали мені ну дуже близькими. Сподіваюся на нові зустрічі.

Далі буде, от побачите. Дай Боже нам миру, спокою і перемоги! З першим днем осені, з Днем знань, друзі!

Немає коментарів:

Дописати коментар